خبر فوری

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر مدیری خوب کار کند دلیلی برای جابه‌جایی وجود ندارد، گفت: همه باید تلاش کنیم تا توسعه خراسان جنوبی فراهم شود و در این مسیر نباید اطلاعات و آمار دروغ ارائه شود.

 توسعه خراسان جنوبی نیازمند همکاری تمام مسئولان است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، سید علی اکبر پرویزی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری استان با قدردانی از حضور مدیران به ویژه امام جمعه شهرستان بیرجند اظهار داشت: امید است با کمک و همکاری باعث پیشرفت در استان شویم تا مردم نسبت به دولت و نظام رضایت‌مندی داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیران در توضیح اموری که نمی ‌توان در استان انجام شود باید آمادگی داشته باشند افزود: اگر توانایی انجام کاری را داشته باشیم اما کوتاهی شود ظلم بزرگی در حق مردم انجام داده ایم.

وی بیان کرد: همه مدیران از شرایط کشور در حوزه‌های مختلف مطلع هستند که اگر غیر از این باشد آن فرد مدیر نیست و براین اساس باید مدیران به گونه ای صحیح فهرست مطالب را در جامعه مطرح کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید هر کدام دانه دانه نظام را تخریب کنیم گفت: باید آگاه باشیم یک روز این تخریب‌ها به کشور آسیب می‌رساند اینکه حمله کنیم به نماینده، نماینده حمله کند به دولت، خوب نیست.

پرویزی افزود: اگر قرار است خدمات ارتقا یابد فقط خدمت کرد در این میان اعضایی موفق هستند که در مسیر اهداف عمومی ملت گام برداشته  چون هر کجا که موفق شدند مردم دوباره به آنها روی می‌آورند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در نظام انتخابات راه اصلاح روش‌های مدیریتی است اظهار داشت: اگر می‌خواهید تفکر سیاسی هر جناحی را به سمت خود و مردم به سمت شما باشند فقط باید خدمت کنید چراکه تنها خدمت به مردم است که می‌تواند رضایت‌مندی آنها را به دنبال داشته باشد، همچنین مدیران سعی نکنند نامه‌هایی بلند بالا نوشته و خواسته و  آرزوهایی که دارند را مطرح و از این طریق برای مردم توقع ایجاد شود.

وی با بیان اینکه به عنوان مثال ما دوست داریم تمامی راه‌های خراسان جنوبی آزادراه و حتی بزرگ‌راه شود افزود: اما در حال حاضر با این وضعیت این انتظار برآورده شدنش سخت است و دولتی که با 540 هزار میلیارد تومان بدهی رو به رو است هر چه تلاش کند با توجه به بدهی‌هایی که از زمان قبل بوده کارها را با مشکلات مواجه می‌سازد.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که دولت از قبل با آن رو به رو است گفت: با این وضعیت مالی که برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام داریم البته نه آن دسته از پروژه‌هایی که دولت احمدی نژاد در کتاب مانند طومار نوشته بیش از 500 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

پرویزی با بیان اینکه با وجود این مشکلات اگر هیچ تورمی هم صورت نگیرد، چند سال زمان می‌برد تا مشکلات مردم برطرف شود، اظهار داشت: مدیران در زمینه پروژه‌هایی که در هر منطقه پیشرفت زیاد داشته برنامه کاری خود را اولویت بندی اثرگذار داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: مدیران باید همراه با درخواست‌های خود راهکار عملیاتی واجرایی آرائه کنند و حضور آنها در جلساتی که بنده حضور دارم الزامی است و به هیچ عنوان نباید معاون خود را بفرستند مگر اینکه مدیر در تهران جلسه داشته و با اجازه استاندار رفته باشد.

پرویزی با بیان اینکه حضور مدیران در جلسات معاونان استاندار هم طبق همین روال است افزود: اگر مدیری در جلسه تاخیر داشته باشد، از حضور در جلسه محروم می‌شود و نباید وقت خود را با حاشیه و مسائل حاشیه‌ای سپری کنیم و ماموریت و مرخصی تنها در صورت نیاز انجام و مدیران باید برای گرفتن اعتبار از مرکز کشور تلاش کنند.

وی افزود: در بخش محیط اداری سالم سازی محیط اداری خط قرمز من است و با کوچک‌ترین تخطی مدیر را عزل می‌کنم زیرا مردم از برخی رفتارها خسته ودیگر تاب تحمل این رفتارها را ندارند.

پرویزی با اشاره به اداره کل بازرسی خراسان جنوبی افزود: از فردا نامه نگاری برای اداره کل بازرسی را شروع کرده و این دستگاه باید برود در ادارات و همه چیز را کنترل کند و از نقطه آغاز هم از استانداری شروع کند.

وی با بیان اینکه نگاه من پرونده سازی نیست، اظهار داشت: نسبت به عملکرد شورای برنامه ریزی رضایت نداشته و در شهرستان‌ها فرمانداران و بخشداران نماینده عالی دولت بوده و تابلوی کاری آنها باید سردر فرمانداری نصب شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: علاوه براین نماینده‌های مردم در مجلس هم در توسعه استان باید کمک کرده و انتظار پروژه‌های ملی از آنها داشته اما پروژه‌های کوچک در شأن آنها نیست و در اولین فرصت با مجمع نمایندگان استان جلسه خواهیم داشت.

پرویزی با بیان اینکه درد مشترک همه ما رفع مشکلات مردم است، افزود: نباید به گروه‌های چپ و راست تقسیم شده زیرا همه باید همدل و برای رفع مشکلات مردم تلاش و برای توسعه استان موضوع سیاسی دخیل نباشد.

وی با اشاره به عزل ونصب ها اظهار داشت: اینها حاشیه است سلامت، تلاش، پیگیری رفع مشکلات، کاهش مراجعات مردمی به استانداری و فرمانداری مدنظر من بوده و باید از دروغ  پرهیز شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم باید بدانند اگر مشکلی از مشکلاتشان برطرف نمی‌شود دلیل آن چیست، اظهار داشت: به عزل ونصب سیاسی زیاد اعتقاد نداشته اولویت من این است اگر مدیران کار را به درستی انجام دهند دلیلی برای جابه جایی وجود نداشته البته در برخی از قسمت‌ها حساسیت دارم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه باید کار خود را به خوبی انجام دهیم، گفت: وقت خود را برای رفع مشکلات مردم گذاشته و از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده و اگر به دنبال جایگاه سیاسی هم هستیم، باید برای رسیدن به آن کار و خدمت به مردم کنیم وهیچ‌ وقت آمار دروغ به مردم ندهیم.

پرویزی با بیان اینکه تا گزارش در مورد کار تا پیشرفت نداشته باشد، مصاحبه نکنید، افزود: ناراحتی وزیر کشور این بود که مشکلات خراسان جنوبی را بسیار پررنگ جلوه داده اند که نا امیدی جلوه داده شده و این امر سبب می‌شود سرمایه گذار برای سرمایه گذاری حاضر نشود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها هم باید به موضوعات مهم استان بپردازند، اظهار داشت: اگر روزنام‌های استان کمک نکنند تعطیل می‌شوند و همه باید تلاش کنیم تا خراسان جنوبی توسعه یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.